Op wereldreis 2008-2009

Op wereldreis 2008-2009

maandag 28 april 2008

Afscheid Loyens & Loeff

Hoe zit dat nu met privacy en zo'n blog?!? Soms moet je je principes even laten varen :-)

Ik heb vanavond een zeer gezellige afscheidsborrel gehad van de collega's van kantoor. Veel mooie woorden, veel goede wensen en enorm verwend met een veel te mooi cadeau! Morgen nog 1 dagje in mijn inmiddels niet meer als mijn kamer herkenbare kamer. Veel te opgeruimd! Er warrelt geen papier meer in het rond, geen boeken meer die keer op keer van mijn bureau vallen, ik struikel niet meer voor de zoveelste keer over mijn dossiers op de grond. Het voelt raar. Ik zal het zeker missen, de mensen, de clienten, het vertrouwde uitzicht vanaf de 23ste op het westen. Het slijpen en schaven aan de contracten, het 'zeuren' over de toestand van de privacy in deze wereld. Wel moet ik bekennen dat ik met zeer groot genoegen de DMS-handleiding in het allergrootste archief heb laten verdwijnen. Nu kan de blik volledig op de reis worden gericht, waarbij ik uiteraard middels het prachtige shirt dat ik heb gekregen de belangen van kantoor in het buitenland zal verdedigen.

Geen opmerkingen: