Op wereldreis 2008-2009

Op wereldreis 2008-2009

donderdag 1 mei 2008

Foto's

Vandaag invulling gegeven aan het read the (f) manual - principe voor nieuwe apparatuur. In beschaafd Nederlands: het is verstandig de gebruiksaanwijzing te lezen. Ik heb een Sony Alpha 200 met een Tamron lens gekocht. Diverse reviews op internet waren erg positief over dit toestel. Zie bijvoorbeeld: http://www.letsgodigital.org/nl/camera/review/157/page_1.html
Ik ben erg tevreden over deze aankoop. Het toestel voelt degelijk aan en is gebruiksvriendelijk. Een van mijn voornemens voor het komende jaar is om te proberen iets meer van de foto's te maken dan alleen maar drukken op de knop in auto-stand. Dat zou zeker moeten gaan lukken. Jullie mogen het komende jaar meekijken met mijn vorderingen.

2 opmerkingen:

zusje zei

Kom maar op met die foto's!
We zijn inderdaad benieuwd.
Nu echt aftellen he!
Alles een versnelling lager?

Goed weekend
Ernst Marlies Jinke en Yasmin

F + R zei

Ik zal mijn best doen en heb vast wat testjes op de blog geplaatst. Er is nog veel te doen, dus nog steeds in de vijfde versnelling. Jullie zijn trouwe bezoekers! Leuk!