Op wereldreis 2008-2009

Op wereldreis 2008-2009

vrijdag 28 november 2008

Stoere mannen



Mijn duikbuddy.
Thomas, onze onderwatergids.
Deze Amerikaan beheerst het visserslatijn uitstekend.



Plaatjes zijn leuker dan kale teksten over bezette vliegvelden. Zeker plaatjes van stoere mannen op de boot. Frits en ik zijn drie keer met de boot weg geweest en hebben in totaal zes duiken gemaakt. Opvallend was het hoge gehalte kale, stoere mannen aan boord met een bepaalde omvang. Ik heb daar iets mee :-)

Het duiken was spannend en mooi. Ik heb geen foto's van ons in uitrusting, want als iedereen het water ingaat en later weer opduikt, is het spitsuur op de boot. Pak, flessen, gewichtgordel, vinnen, duikbril, check-dubbel-check. Het duiken is iedere keer een nieuwe ervaring. Het zicht was hier bij Koh Chang door de hardere wind en de hogere golven slechter dan op Bali. Dat betekent dicht bij elkaar blijven onder water. Veel vissen, zeeslakken, morenen en prachtige koralen. Een volledig andere wereld dan boven water.

8 opmerkingen:

zusje zei

Echte Jacque Coustao plaatjes haha maar dan heel anders. Wanneer nemen jullie een mooi tatoo?
Goh dus jij hebt ook wat met kale mannen...alleen die omvang daar verschillen we over van mening ;-)
Het ziet er weer avontuurlijk uit.
Wij hebben de laatste muurenen gezien...in de dierentuin! Ook spannend hoor!!
Geniet ze!

Marlies

Anoniem zei

Als Frits thuis komt met een "Thomas sikje" en hem nog een maand laat staan krijgt hij van mij een kist topsigaren!! Vet Cool man!
Duiken, dat staat ook nog op mijn verlangenlijstje als hobby 1003!!

Bubbelse!

Groetjes
Arjan.

Anoniem zei

Heeft Regine iets met stoere mannen, die omvangrijk zijn ?
Het lijkt ons inderdaad heerlijk onder water te duiken en dat leven daar te zien.Leuke foto's!!
Die Thailanders doen zichzelf de das om zo voor de Kerst zoveel onrust te stoken, al hebben ze gelijk.
Veel liefs van Ma en Pa Ven.

Anoniem zei

Ha F&R
Jullie weblog is ook in Capetown goed bereikbaar. Ik zit met een omvangrijke 50 + nog net niet kale man aan een heerlijke glas Afrikaanse wijn. Goed toeven hier, maar dat is voor jullie niets nieuws onder de zon. Geniet van jullie prachtige reis en tot horens maar weer. Jacqueline & Cor.

Anoniem zei

Ja,dat lijkt mij ook fantastisch om te doen,met een"speen"in de mond en een"stofbril"op onder water al dat moois te bekijken.Maar goed dat er een paar grote "walrussen" mee zwommen want je weet maar nooit wat je tegen komt.
Fijne reis verder.
Groetjes en knufs van Pa en Ma Schol.

Anoniem zei

Inderdaad winnen deze plaatjes het van de eerdere tekst. Ik ben er van overtuigd dat kale stoere mannen van een bepaalde omvang het gezelligst zijn van allemaal. Je hebt vast veel lol gehad op die boot.
Als het goed is gaan jullie vandaag met eigen ogen zien hoe de toestand in Bangkok is. Ik ben benieuwd of jullie er veel van merken. Je moet in ieder geval niet in de buurt van de kantoren van de premier komen, als ik de berichten mag geloven.

Voorzichtig aan en veel plezier weer!

Kus, Amiek

Anoniem zei

Hee die ene tatoo ken ik! Dat is Tinus van de motorclub die zijn schoenmaat 52 in het portier plantte toen de chauffeur een hem niet bevallende inhaalmanoeuvre uitvoerde met Tinus als onderwerp. Of toch niet? Is het wel goed gegaan dat duiken?

Gr. Peter

Anoniem zei

Gelukkig dat jullie nog niet hoeven te vliegen vanaf Bangkok.Gewoon lekker met de boot, pff. Who needs plains anyway. Ok, even over de stoere mannen met sik en tattoo. Ik sluit me dus VOLLEDIG bij Arjan aan! Frits, kom terug met sik + een maand verlenging en dan krijg je dus 2 dozen sigaren! Bonus sigaren bij bonus tatoos! ;-) Wij zijn net terug van een weekendje Parijs! Parijs was geweldig, de Thalys een ramp. (Je kan beter in een trein zitten vol met Nepalezen, Indiers of Tibetanen zitten dan in een Thalys vol met irritante Nederlanders.)De Seine by night, Notre Dame, Sacre Coeur, Montmatre, Rue Mouffetard en natuurlijk heel veel lekkere Franse wijn en eten!! Sorry guys ;-) Maar jullie genieten uiteraard ook van allerlei heerlijke exotische hapjes! Dikke knuffel, Geraldine